Hockeyettan Norra

Pressmeddelande: Hockey365 och Coolbet Sverige nya samarbetspartners

PRESSMEDDELANDE. Idag, onsdagen den 23 oktober 2019, har Hockey365 och Coolbet Sverige ingått ett långsiktigt partnerskap med fokus på Hockeyettan.

Hockey365 har som målsättning av varje dag, året om, publicera relevanta nyheter som rör Hockeyettan. Nyhetsbevakningen är prioritet ett och det långiktiga målet är att nyheter om den tredje ligan i rangordningen ska vara lättillgänglig för den som vill ha den. Målsättningen är också att lyfta fram samtliga klubbar och bidra till ökat intresset för Sveriges hårdast jobbande liga.

– Att ett spelbolag av Coolbets kaliber tycker att vi gör ett bra jobb och att vi besitter spetskunskaper om den här ligan är ett kvitto på att vi jobbar på rätt sätt, att vi har rätt målsättning och arbetsmetoder, säger Toni Lappalainen, ansvarig utgivare.

Med framtiden i sikte kommer Hockey365 och Coolbet att framöver presentera de första stegen i det samarbete som nu har börjat byggas.

”Coolbet är ett av få bolag som har en stor styrka av egna oddssättare och enormt stort utbud på svensk sport där du ex. i den svenska hockeyn hittar odds från SHL ner till Hockeytvåan. Med det i åtanke känns det helt naturligt att inleda ett partnerskap med nyhetssajten Hockey365 som har fokus på just svensk hockey” Coolbet Sverige.

För frågor eller annan information hänvisar vi till ansvarig utgivare via toni.lappalainen@hockey365.se

Skaffa vårt nyhetsbrev

Missa inget från sajten och missa heller inte chansen att vara med i våra tävlingar om biljetter och andra spännande priser.

Skrivit och följt Hockeyettan i över tio år, både som journalist och i olika roller i diverse klubbar i Hockeyettan, SHL och SDHL. Bevakar i synnerhet Tranås AIF. Hockeyettan Södra i allmänhet. Ansvarig utgivare för Hockey365.se. Tips, frågor? toni.lappalainen@hockey365.se

Click to comment